Fitness z brzuszkiem

Zajęcia ogólnokondycyjne o średnim stopniu intensywności, zapewniające dobre samopoczucie podczas ciąży. Pozwalają dotlenić organizm mamy i dziecka dzięki ćwiczeniom wspomagającym krążenie. Dzięki tym ćwiczeniom zmniejszysz napięcie mięśni kręgosłupa i dna miednicy. Dodatkowo ćwiczenia przeciwobrzękowe pomogą odciążyć napięte ręce i nogi.


Dostępne terminy

PLACÓWKA
DNI
GODZINY
UWAGI
Gdańsk Chełm
Piątek
17:45
Nie zapomnij o wodzie mineralnej
Zapisz się
Gdańsk Karczemki
Czwartek
18:15
Nie zapomnij o wodzie mineralnej!
Zapisz się
Gdynia Karwiny
Środa
18:00
Nie zapomnij o wodzie mineralnej
Zapisz się
Gdynia Pogórze
Czwartek
19:00
Nie zapomnij o wodzie mineralnej
Zapisz się
Gdańsk Przymorze
Czwartek
18:00
Nie zapomnij o wodzie mineralnej
Zapisz się
Reda
Piątek
17:00
Nie zapomnij o wodzie mineralnej.
Zapisz się
Pruszcz Gd. / Rotmanka
Wtorek
17:00
Nie zapomnij o wodzie mineralnej
Zapisz się
Rumia
Wtorek
20:00
Nie zapomnij o wodzie mineralnej
Zapisz się
Gdańsk Wrzeszcz
Środa
17:00
Nie zapominj o wodzie mineralnej
Zapisz się

Pilates z brzuszkiem

Ćwiczenia oparte na metodzie pilates dają kobiecie dobry kontakt z własnym, zmieniającym się ciałem. Pozwalają zapobiec dolegliwościom ciążowym, takim jak ból kręgosłupa, obrzęki oraz zmniejszają prawdopodobieństwo wystąpienia powikłań, takich jak nietrzymanie moczu. Zajęcia pomogą Ci utrzymać odpowiednie napięcie mięśni, abyś miała piękną sylwetkę. Dzięki tym ćwiczeniom lepiej poradzisz sobie podczas porodu, ponieważ wzmocnisz odpowiednie grupy mięśni.